Over HC Ridderkerk

HC Ridderkerk

In 2021 de KNHB Hockey Foundation gestart met het aanbieden van hockeyactiviteiten en het oprichten van een hockeyclub in Ridderkerk: HC Ridderkerk. Inmiddels is HC Ridderkerk een officiële vereniging en kandidaat-lid van de KNHB. HC Ridderkerk is een sportieve, maar ook gezellige hockeyvereniging. Een vereniging die het belangrijk vindt dat iedereen zich thuis voelt en sportief met elkaar de sport beoefend.

De club richt zich in eerste instantie op de jongste jeugd (3vs3, 6vs6, 8vs8) Leeftijd van 6 tm 12 jaar.

De trainingen en thuiswedstrijden vinden plaats op Sportpark Reyerpark waar wij een half hockeyveld tot onze beschikking hebben. Seizoen 2022/2023 spelen er drie teams competitie: O9-1, O9-2 en O12-1.