Sponsors

Wij zijn als vereniging erg blij met bovenstaande sponsors, zij helpen met het mogelijk maken van de oprichting van HC Ridderkerk en met de doelstelling om zoveel mogelijk kinderen de kans bieden om te komen hockeyen bij onze vereniging.

Wil jij ook helpen met het bovenstaande doel?

Sponsoren bij HC Ridderkerk kan via vele mogelijkheden. Voor alle sponsoring geldt dat er een overeengekomen bedrag aan de club betaald moet worden of dat er afspraken over natura worden gemaakt.

De sponsormogelijkheden zijn:

- hoofd- en cosonsoring

- Shirtsponsor

- Teamsponsor

- bordsponsor

- sponsor website

- evenement sponsor

Naast de genoemde mogelijkheden, heeft u zelf wellicht ook ideeën over de manier waarop u reclame wilt maken. Bijvoorbeeld uw logo op materialen zoals hockeyballen. Uiteraard staan wij altijd open voor sponsor suggesties!

Neem contact met ons op via onderstaand telefoonnummer, stuur een mail of gebruik het contactformulier.